Design Day

Två elever håller upp och inspekterar en 3D modell av ett hus i ett klassrum, svartvitt.

Vårens stora designutställning

Vi är stolta över våra elever och deras kreativa förmåga. På Design Day får våra elever ställa ut sina projekt som de har skapat och designat under året. Det är allt från produktmodeller från elever på Produktdesign, till ritningar från våra arkitektelever och digital konst från våra elever på Grafisk Design. Våra elever på Försäljning och service har också en fotoutställning där de presenterar sin utlandspraktik. Och de elever som har Ung Företagsamhet (UF) presenterar sina företag. Eventet är öppet för allmänheten och vi välkomnar intresserade elever, släkt och vänner. Vi bjuder på en festlig tillställning med bubbel och tilltugg.

Under denna dag kan man förutom att titta på våra elevers arbeten, träffa våra fina elever och personal och ställa frågor om skolan och våra utbildningar.

Design Day 2024

19/4 Kl 14-17

Elever berättar

Läs fler elevintervjuer

Besök oss

Du upplever oss allra bäst på plats. Anmäl dig till Öppet hus eller boka in dig till Designelev för en dag för att lära känna oss bättre. Varmt välkommen!